Latdag

Idag har vi inte gjort någonting alls. Bara varit hemma och latat oss. En sväng till affären med lillfjärt i bärselen blev det ju men annars inget mer. Lillfjärt tog en lång skln tupplur förut. Lite över två timmar. Himla ovanligt. Sen vaknade han upp sådär pratglad och leende. Min underbara lilla fjärt. Sovmorgon körde vi på idag också. Ända till klockan 8. Inte för att han vaknar så himla tidigt annars heller men 8 är ju nästan middag.

Kollen på mvc gick hur bra som helst. Lillfjärt vaknade så fort vi klev in där och jag tänkte att jag skulle få det jobbigt med att hålla honom sysselsatt och samtidigt försöka lyssna på vad de sa. Men som den charmör han är satt han så fint i mitt knä och var hur nöjd som helst. Och inte ville de titta på muffen heller. Underbart! Bara preventivmedel och lite prover. Alla prover var så bra, så bra. Ska bara se till att röra på fläsket och gå ner de där små kilona som är kvar. ;)

Nu sitter jag i soffan och lillen ligger i det "mjuka" babygymmet och sprattlar som hejsan. Klockan nio blir det The Librerian tredje kvällen i rad. Jag och Niklas skrattar åt de dåliga special effekterna. Godiset består av gurka och morötter. Yummie. I kylskåpet ligger en chokladkaka My glömde kvar. Inget lockande alls. Lovar.


Lillfjärten i snygga kläderna han fick av sin mormor igår.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0