Jag vill.

Jag vill så mycket. Hitta på saker hela tiden. Blir så himla rastlös. Men så är det ju problemet med pengar och det faktum att jag inte har någon med barn som jag umgås med. Jag vill till Bälla och pojkarna. Finafina ni.

Idag har vi iallafall varit på maxi. Två gånger. Ena gången lilla familjen och andra gången var det lillfjärten och jag som strosade runt med mormor. Hittade ett par himla snygga byxor. Modell skinny. Synd bara att arslet inte ville knö sig in i dom. Jädra röv.

I morgon är inget inplanerat. Om det slutat blåsa så jäkla kallt tar jag med mig fjärten på en skön promenad. Sen ska det bakas bröd minsann. Jag kanske får diska klart allting också. Vore så himla snällt. Det tar aldrig slut.

På måndag ska det tvättas. Fjärten hade bajskalas förut. Heeeela ryggen och eftersom jag inte märkte det förens jag tagit av bodyn så även heeeela skötbädden. Tur dock att han skulle badas och att överdraget går att tvätta. ;) Det är även dags för babymassage på måndag igen. Då ska degen knådas. Åh vad jag vill nafsa och nypa och gosa. Pratglada lilla fjärten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0