Gnälligt värre.

Ja gnälligt har det varit idag. Lillfjärt har väääägrat sova. Vi gör såhär.

Tupplur 1: 40 minuter. (Wow!)
Tupplur 2: 20 minuter.
Tupplur 3: 10-15 minuter.

Han sover så dåligt på dagarna. Hemma. I vagnen sover han ju självklart hur bra som helst. Men det funkar inte att lura honom med den här hemma. Så jag har minsann gått runt och kånkat på fjärten tills han somnat. Men även om han varit gnällig så har han emellanåt varit charmigt glad så det gör inget. När han skrattar, pratar och blåser bubblor med dreggel. Åh vad han är fin min lilla fjärt.

I morgon är det åter igen dags för babymassage. Efter det en sväng ner på stan och handla lite. Vi går jag och fjärt. Eller jag går och han latar sig i vagnen. Skulle verkligen verkligen vilja ha ett par svarta jeggings. Heter det väl? I vilket fall som helst, ett par jeans med resår i midjan. Jag är minsann för bekväm i mina mamma kläder för att överge dom för ett par åtsittande par man knappt kan böja sig i för då åker minsann tarmarna upp i halsen. Inte okej.

Fast nu är det dags att sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0