Babymassage.

Jajjemen! Idag var det dags för babymassage och lillfjärt verkade inte ha så mycket emot det i alla fall. Gnällde i början innan vi körde igång och mot slutet när vi mammor tjatade med varandra men sen somnade han så mysigt hos mig medans vi fikade så inga problem. Något vi kommer fortsätta med i alla fall. :) Jag tyckte det var skönt att komma ut och träffa andra mammor faktiskt och inte bara sitta här hemma med alla killarna. :P
När vi kom hem somnade lillfjärt himla skönt och jag latade mig i soffan med lite kaffe. :) Nu ligger han och sprattlar i babygymmet och pratar med ankan. Han har börjat ta tag i saker riktigt bra nu och han skrämde sig själv rätt bra för någon dag sen. Tyckte jag var lite roligt men inte han.

Idag fyller storebror år. Inget kalasande inplanerat vilket är rätt skönt. Snart fyller även jag år. Inget kalasande då heller. Vi kör på biljett till Josh Groban istället. ;) Jag och bästa Bälla ska gå tillsammans. Vi lämnar småpojkarna med de stora pojkarna så tar morsorna och roar sig. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0