Ska jag?

Det slog mig nyss. Jag (och självklart Niklas) ska uppfostra lillfjärten. That's a big deal. Men det ska nog gå bra. Han blir nog en riktig liten charmör. Får bara se till så han inte kastar bananer på folk.

Han var så gnällig förut. Skulle absolut inte sova. Skrek som en galning när vi la ner honom och inget dög. Efter många försök somnade han nästan hos Niklas men då gjorde jag lite mat så däckade han under tiden han åt. Omnomnom.

Guuuuu så jag längtar tills vi ska till stockholm. Bälla och pojkarna. Känns som en evighet sen. Två veckor. :)

På måndag är det dags för babymassage igen. Nu borde han ju vara van vid det då vi kör bad, massage och sen mat som en rutin innan sängdags. Ska tydligen bli varmare i veckan som kommer också. Snön överraskade ju så snällt här igår.

Ligger på soffan efter maten och ska snaaart orka lyfta arslet och gå ut och hämta kaffe. Lillfjärt sover lite och pappan sitter vid datorn. Internet kom äntligen tillbaka. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0