härligt.

Har minsann skämt bort mig själv lite idag. Efter att jag stressat runt halva dan. Shoppade upp mina birthday moneys. Ett par byxor, två linnen och en mascara. Hade lätt kunnat köpa mycket mer men pengarna tog slut. ;) Men jag är nöjd!

Nu ligger jag halvt utslagen på soffan och funderar starkt på att gå och tvätta av mig sminket (ja för ibland använder jag sånt) och srn slänga mig i sängen och kika på mobilen ett tag. Hade velat bada men känner att jag inte riktigt har ro till det just nu.

Middagen blev himla sen då jag stack på shoppingrunda med mamma och lillasyster. Lillfjärt lämnade jag hos pappa. ;) Så fick inte i mig så mycket mat men är väl lika bra det. :P

I morgon blir jag alltså 25. Har inte önskat mig något alls. Har ju faktiskt fått lillfjärten vilket duger alldeles utmärkt bara det. Det känns så gammalt. 25... Jag känner mig som minst 40 i kroppen men inte mer än 20 i sinnet. Körde ju tex Bandycrocket med lillasyster och kompisar i helgen. Alltså bandyboll och crocketklubba. Har blåmärke på smalbenen. Ajaj.

Tvätta ansikte och sova. God natt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0