Härliga dag.

Dagen började mysigt som vanligt. I lagom tid. Sen iväg och möta Sara och Penny. Köpte lite fika på vägen och gick sen vidare hem till dem. Bebisarna busade lite i babygymmet men sen blev det lite gnäll och så. Hungriga och trötta och sådär. Men jag hade det minsann trevligt ändå. Sen en skön promenad med lite skitsnack hemåt. Väl hemma hann jag knappt få i mig kaffet så kom mamma och vi skulle åka och kolla på en lägenhet. Och ååååh så vi gillade den. Så fin. Har länge gått och funderat lite sådär. Den ligger ju i Tibro. En bit utanför Skövde. Men jag tror det kan bli bra. Jag kan gå och gulligulla med min lillasyster hur mycket jag vill och det går ju bussar till skövde. Så ja... Vi ska flytta till Tibro.

Men efter lägenhetskiken åkte vi i alla fall till Maxi för att handla lite. Niklas gick in på apoteket medans jag sprang in med mamma på Gina och kollade lite och vad gör då lillfjärten? Jo han skiter. Har jag nån skötväska med mig? Nej för jag är alldeles för glömsk. Så vi fick alltså skynda runt på maxi och sen hem fort som tusan och byta blöjan. Ska fan börja ha med blöja och tvättlappar i jackfickan. At all times.

Sen somnade han. Mycket tidigare än vanligt. Så han lär väl vakna. Tidigare än vanligt. Har blivit allt för bortskämd med sömnen. Tänker att snart vänder det väl. Men då får det väl göra det då. En grinig morsa gör väl inte så mycket. ;)

nattnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0