Bläö.

Idag var en riktigt dålig dag. Mitt humör har inte varit någonstans i närheten av okej och lillfjärt har varit grinig. Jag tror herrn får tänder. Tuggar, biter, dreglar, ler och njuter när man kör in fingret och ska klia lite i munnen på honom. Han ska helst sitta upp eller stå också. Fy tusan om man ska ligga. Fast idag när jag stod i köket och diskade och skulle laga mat blev det himla tyst ute i vardagsrummet. Jag går och kikar och gissa vad jag får se? En lillfjärt som ligger i babygymmet och sover. Jo minsann har bildbevis.



Var även på sjukhuset idag. Så inom tre månader får jag en operationstid. Yaaay! Ja inget allvarligt. Gangleon. Lite jobbigt att ha på båda handlederna när man ska roa liten bebis. ;)

Nu eftersom tv6 missade ljudet på Starwars tar jag och hoppar in i duschen och kör sedan på en tidigare sänggång. Lillfjärt ska väl få för sig att vakna vid halv 6 som han gjort de senaste dagarna med undantag för häromdagen då jag fick frukost på sängen och han minsann sov till 08:40 så kan ju vara förberedd. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0